Обадете се +48 790 360 718 или ни пишете, ще се свържем с Вас

Вече разказахме за 4-то поколение газови системи. Сега е време да преминете към следващото 5-то поколение, към което ще фокусираме в тази статия. 5-то поколение газови системи позволява както впръскване на течен газ директно във всмукателния колектор, така и впръскване на газ директно в горивните камери чрез подходящи бензинови инжектори (TSI и FSI двигатели). Нека разберем малко повече за тези системи …

Основни предимства на газовите системи от 5-то поколение:

При правилно инсталиране и конфигуриране няма загуба на мощност или увеличаване на разхода. Инсталациите от 5-то поколение се характеризират с огромна нечувствителност на цялата система към атмосферните влияния. Най-важното е, че системите от пето поколение не е необходимо да се интегрират в системата за охлаждане на двигателя.

Недостатъци на 5-то поколение инсталация за автогаз

Въпреки многото предимства, трябва да се вземе предвид и това, че петото поколение също има своите недостатъци. Най-проблемният елемент на газовата система е помпата за течен газ, която се намира в газовият резервоар (бутилката). Газовият филтър е в специален корпус на клапана на резервоара. На практика това означава, че всички примеси, присъстващи в горивото, ще минават  през помпата, което води до забавяне, и по-бърза амортизация. За щастие, този проблем беше бързо разрешен с нов модел помпа, която има интегриран филтър.

Най-голямата разлика в сравнение с 4-то поколение

Най-голямата разлика при газовите системи от 5-то поколение, сравнени с предходните поколения могат да се наблюдават в начина на подаване на газ към всмукателните клапани на двигателя. В съвременните инсталации от 5-то поколение газът винаги се впръсква не в газова, а в течна форма. В по-ранните поколения пропан-бутан газът се придвижва от резервоара към редуктора под въздействие на собственото си налягане в резервоара. Както може да се досетите през зимния сезон при много ниски температури, налягането е толкова ниско, че газът може да не достигне двигателя. Съвременната инсталация от 5-то поколения е много ефективна при решаването на този проблем. Липсата на изпарител също е ключова разлика в сравнение с предишните поколения. В 5-то поколение няма нужда да се използва допълнително устройство, което превръща течния газ в летлив газ. В автогазовите системи от 5-то поколение газът отива към двигателя само в течна форма.

КОНФИГУРИРАЙТЕ СИСТЕМАТА

КОЯТО ЩЕ СЪОТВЕТСТВА НА ВАШИТЕ НУЖДИ

Интересувате се от продуктите на DIGITRONIC AUTOGAS?
Връзка с DIGITRONIC AUTOGAS