Обадете се +48 790 360 718 или ни пишете, ще се свържем с Вас

Манометър е много просто и изключително полезно устройство, което се използва главно за оценка на ефективността на газовата система. Основната цел на манометъра, е точното измерване на налягането на газа и течните пари. Манометрите обикновено се използват във водопроводи, хидравлика, газо и топлотехника. Освен това се оказа, че са много полезени и в метановите автомобилни газови системи.

За какво се използва CNG манометър?

Манометрите са отлична опция за тези шофьори, които желаят да следят постоянно налягането в редуктора. В наши дни най-популярни са глицериновите манометри, които са много издръжливи и се отличават с отлична устойчивост на вибрации. Глицеринът отлично предпазва показалеца дори от най-малките вибрации, което значително намалява риска от неправилно четене. Глицериновите манометри имат много дълъг живот, така че много водачи се възползват от тяхната полезност.

Правилно измерване на налягането

За да проверите херметичността на метановата системата,  настройката на редуктора и газови инжектори, си струва инсталирането на манометър. Това просто устройство ще позволи много точно измерване на обхвата на налягането на регулатора, заобикаляйки сензора за налягане. Тестерът е монтиран директно в инжекционната линия на редукторния газ към инжектораите. Когато тестерът е правилно инсталиран, стартирайте двигателя и преминете към захранването с газ.

След приблизително 30 секунди работа,  двигател трябва да се върне обратно на бензин. Показанието на манометъра трябва да се следи внимателно. Ако манометърът показва постоянно налягане на газа (над 1 bar), имаме 100% сигурност, че инжекторите и всички връзки в захранващата система са плътни. Ако стрелката на манометъра падне до нула, тогава разбира се, имаме сигнал, че системата не е херметична и вероятно трябва да замените газовите инжектори или други елементи на системата. Първо проверете гумените връзки (затегнете скобите и сменете гумените маркучи)

Неизправност на манометъра

Ако забележите, че манометърът не работи правилно, е необходимо да го калибрирате. Професионалното калибриране се извършва с цел да се проверят метрологичните свойства на даден манометър. По време на калибрирането, по най-простият начин да се каже, се извършва сравнение на резултатите в подходящ модел за измерване, за да се покаже дали функционирането е нормално.

Тази дейност може да се извършва само от специализирани сервизи, така че не е възможно сами да отстраните повредите.                 Не забравяйте, че колкото по-високо е налягането на редуктора, толкова по-голям е дебитът на газ. По-голямата част от инжекторите престават да функционират, когато налягането надвиши 3 bar.

КОНФИГУРИРАЙТЕ СИСТЕМАТА

КОЯТО ЩЕ СЪОТВЕТСТВА НА ВАШИТЕ НУЖДИ

Интересувате се от продуктите на DIGITRONIC AUTOGAS?
Връзка с DIGITRONIC AUTOGAS